Shop Mobile More Submit  Join Login
my first deviantID by semokan my first deviantID by semokan
phew..finally!...i have some time to draw myself a deviantID!XD
althought its not that "original"...
hm...i think i rather choose sth i like to represent myself than draw myself an original character..=w="...(coz my original character sucks!)

anyway------...

i didn't create cloud and zack!XD
all right reserved to Tetsuya Nomura(Final Fantasy VII)!
Add a Comment:
 
:iconwisteriaknights:
wisteriaknights Featured By Owner Dec 16, 2013
how do you make your deviantart ID?? just curious.:)
Reply
:iconholyhikari:
HolyHikari Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist General Artist
The top pic is too cute! XD
Reply
:iconarvatzc:
Arvatzc Featured By Owner May 11, 2012
wow, i luve it!!! but poor zack...cloud stole his hair and he haven't noticed...(yet..)xD he'll have a surprise when he looks on the mirror >.<
Reply
:iconanaid098:
anaid098 Featured By Owner Apr 26, 2012
LOL hahahaha I love it
Reply
:icondarkfirestorm123:
DarkFirestorm123 Featured By Owner Mar 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
so cute, you should draw more of these two. Your really good. :D
Reply
:iconroxyvalentine:
RoxyValentine Featured By Owner Mar 7, 2012
Ahahahaha poor cute Zack! :D :heart:
Reply
:iconaoi-maki:
aoi-maki Featured By Owner Aug 18, 2011  Student
hhhhhhhhhhha xD poor Zack ,, i feel i want to punch Cloud xP !
~ love't ;D
Reply
:iconanimemanga16:
AnimeManga16 Featured By Owner Jun 7, 2011
omg, he looks like Axel now o_O
Reply
:iconamie21:
amie21 Featured By Owner Apr 30, 2011
Aw wow, this made me laugh so hard, Zack has a bald patch pffffffffffft~! :3 x x
Ah the amusement that you bring us :) x x
xoxamiexox
Reply
:iconshikai-4:
Shikai-4 Featured By Owner Mar 23, 2011  Student General Artist
haha cute poor zack
Reply
:iconjay-the-unseen:
Jay-the-Unseen Featured By Owner Mar 9, 2011  Hobbyist Digital Artist
So cute.
Reply
:iconpigsterlover:
pigsterlover Featured By Owner Feb 27, 2011  Hobbyist Artist
haha
Reply
:iconnyhippie543:
nyhippie543 Featured By Owner Dec 7, 2010
It took me like 7 seconds to figure out what was wrong with Zack in the second panel. XD
Reply
:icontakara-z:
Takara-z Featured By Owner Sep 12, 2010
Oh Zack... How much I love thee for not notice thing XD
Wonderful job ^^
Reply
:iconciphz:
ciphz Featured By Owner Jul 5, 2010
ahahahhahahha naughty cloud :rofl:
Reply
:iconxaurica:
xAurica Featured By Owner Jul 1, 2010
OMG!!! This is waaaaay to cute!
Reply
:iconshadesofjades:
ShadesofJades Featured By Owner Jun 21, 2010  Student Traditional Artist
0_o... Cloud actually ripped that off? Ouch... I wonder when Zack finally noticed?
Reply
:iconzackfairestofthemall:
ZackFairestOfThemAll Featured By Owner Jun 1, 2010
OMG XDDD His poor hair LOL Everyone just loves to pull on it, don't they?
This is just so awesome in so many different ways <3
Reply
:iconichigoramen:
IchigoRamen Featured By Owner Apr 23, 2010
D: Hair!
Reply
:iconpeachsundress:
peachsundress Featured By Owner Apr 2, 2010
pmsl, thats so cute :L
Reply
:iconyuuchann:
yuuchann Featured By Owner Dec 31, 2009  Student Digital Artist
this made me Loled. xD he didn't realise his hair was gone..
Reply
:iconwhisklash:
Whisklash Featured By Owner Dec 24, 2009  Hobbyist Digital Artist
so adorable!!
Reply
:icontiny-fox:
Tiny-Fox Featured By Owner Nov 29, 2009  Hobbyist Traditional Artist
hahaa xD
such a great idea!
they both look so cute!! x3
you got a great style!!!
don´t know but zacks face expression remembers me of charlie brown from peanuts XDDD
Reply
:iconshiiso-tikku:
shiiso-tikku Featured By Owner Nov 22, 2009  Hobbyist Digital Artist
aww~~ this is too cute!
i must favorite it~!
Reply
:iconshamelessmagic:
ShamelessMagic Featured By Owner Oct 9, 2009
LOL That is cute.
Reply
:iconsomatra101:
Somatra101 Featured By Owner Sep 29, 2009
>o<


man that's hilarious and they're just so adorable in ur style.

AmEn to them being ur life.
Reply
:iconx-lilou-chan-x:
x-Lilou-chan-x Featured By Owner Sep 6, 2009  Student Digital Artist
aaaaaaaaaar OMG !!!! XDDDDD

*dies by laughing*

:icondragonlaugh:
Reply
:iconfallenangelmazteur:
FallenAngelMazteur Featured By Owner Aug 29, 2009
XD That is sooo cute. Poor Zack. I'd run for it, if I were you, Cloud.
Reply
:iconl-4-2:
L-4-2 Featured By Owner Aug 22, 2009
xD Cloud I won´t tell Zack xD
Reply
:iconlink--kenshin-4ever:
Link--Kenshin-4ever Featured By Owner Aug 20, 2009
rofl
lol cloud is so cute
Reply
:iconprincessari:
PrincessAri Featured By Owner Aug 7, 2009
lol
Reply
:iconbeastofbloodgaara:
beastofbloodgaara Featured By Owner Aug 2, 2009
too adorable for words ;_;
Reply
:iconxxotenbaxx:
XxOtenbaxX Featured By Owner Jul 7, 2009  Hobbyist Traditional Artist
LMAO!
I laughed so freaking hard!
I love it!
Reply
:icondarkkfaery:
darkkfaery Featured By Owner Jul 4, 2009  Student
Adorable! :giggle: Poor Zack never saw it comin. Lol at Cloud's first expression :XD:
Reply
:iconxcloudberryx:
XCloudberryX Featured By Owner Jul 2, 2009
OMG! Cloud ripped off Zack's... antenna? O_o
Reply
:iconhanyouxxxcloud:
HanyouXxXCloud Featured By Owner Jun 30, 2009  Student General Artist
Wound what will happend when Zack sees himself in the mirrowXD
Reply
:iconarou-chan:
arou-chan Featured By Owner Jun 16, 2009
XD iii zack >.< kawaiiii
Reply
:iconloser77703:
loser77703 Featured By Owner Jun 3, 2009
LOL
Reply
:iconlichitree:
lichiTree Featured By Owner May 21, 2009
:aww: & :rofl:
nice one :D
Reply
:icondarth-looney:
Darth-Looney Featured By Owner May 20, 2009  Hobbyist Traditional Artist
Love it all the way!!!!
Reply
:iconchoco-nana:
Choco-Nana Featured By Owner May 2, 2009
ahah hilarious! i love cloud's expression in the second xD!
Reply
:iconwhite-lyrical:
white-lyrical Featured By Owner Apr 27, 2009
Lmao!
Reply
:iconnanhni-chan:
nanhni-chan Featured By Owner Apr 18, 2009
I can't stop laughing!!! That's so cute!!!!
Reply
:iconazureia:
Azureia Featured By Owner Mar 30, 2009  Student General Artist
LOL! ahaha this is AWESOME^^ :D
Reply
:iconchoco-nana:
Choco-Nana Featured By Owner Mar 11, 2009
ahah very funny XD! the chibis are very cute ^_^
Reply
:iconlily-carroll:
Lily-Carroll Featured By Owner Mar 11, 2009  Student
Nyooooww:heart:
Sweet!
Reply
:iconultima-effik:
Ultima-eFFik Featured By Owner Mar 9, 2009  Student
Oh my dear god, how amazingly cute! :heart:~
Reply
:iconrem-chan:
rem-chan Featured By Owner Mar 8, 2009
Aww, that's so cute!
Reply
:iconolifaciy:
Olifaciy Featured By Owner Mar 8, 2009  Hobbyist General Artist
awww, how cute! :heart:
Reply
:iconskullbutterfly:
skullbutterfly Featured By Owner Mar 7, 2009  Hobbyist General Artist
Final Fantasy 7 is my favourite out of all the FF series~~
>w<
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 24, 2009
Image Size
151 KB
Resolution
391×585
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
23,269 (1 today)
Favourites
1,619 (who?)
Comments
140
Downloads
427
×